Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 17 januari 2011

Auto WEER kapot grrrrrh

Gisteren zouden we op verjaardagsvisite. Zouden ja, want manlief klaagde dat de kachel niet warm werd. Gelijk gingen bij mij de alarmbellen weer aan. Ik zei wanneer is de koelvloeistof voor het laatst gecontroleerd. Hij stoppen bij de pomp en het duurde maar even of hij riep, haal maar een kannetje. Echter toen ik naar de auto keek zag ik het letterlijk stromen. We hebben dus de anwb gebeld. Prima geholpen trouwens. Het duurde bijna een uur voordat ze er waren. Gelukkig was dochterlief al opgehaald door opa en oma en die is wel naar de verjaardag geweest. Wij hebben de auto met behulp van de anwb een paar honderd meter verder bij de dealer gezet. Vanmorgen heb ik ze al gebeld en ze belden me na 5 minuten terug dat ze een slang nodig waren en dat die er morgen pas zou zijn, ik moet dus morgen mijn leenauto terug brengen, dus mag ik woensdag in de auto van mijn vader rijden. Das dan wel weer balen. Volgens de man van de anwb worden de kosten meer dan 1000 euro, er moet een nieuwe koppakking in volgens hem. Garage gaf me al aan dat het een klus is die ongeveer 7 uur tijd kost en dat ie daarom dinsdag niet klaar kon zijn. Er wordt dus een behoorlijke aanslag gepleegd op het spaargeld. Maar ja je kan niets anders.
Moeder belde net of ik wel geslapen had, nou geen minuut minder dan anders, was gisteren wel bekaf van al het geregel, maar het voordeel van geld op de rekening hebben staan is dat ik me er niet al te snel druk over kan maken als ik het echt moet uitgeven.Ik ga e nu maar weer eens met het huishouden bezig houden, heb het voor vandaag al wel weer gezien op de beurs. T gaat m waarschijnlijk niet worden om vandaag wat te verkopen. Heb nog wel om Spijker gevraagd, maar na mijn vraag is deze ook te hard gestegen om ze aan te kunnen kopen.
Moet dus hard aan t werk in huis, t scheelt immers de kosten van een schoonmaakster. Denk dat ik maar begin met de buitenramen, heb ik in ieder geval weer een frisse kijk.

5 opmerkingen:

nieuwelevensstijl zei

Wat balen zeg van die auto. Ik hoop voor jullie dat de kosten nog mee zullen vallen.

Ief zei

Ah, da's balen!

Bedankt voor je reactie op mijn beleggingsvraag. Ik snap goed dat je niets specifieks kunt en wilt zeggen hoor. Ik denk dat het toch eerst een fonds wordt, het leek me meer een aardigheidje om eens mee bezig te gaan en me in te verdiepen.

Luc zei

Niks is erger als dat je auto stuk gaat! Althans dat is mijn mening uiteraard. Hopelijk kan je weer goed sparen voor de wat leukere dingen!

Tim zei

Vreselijk als je auto kapot gaat! Vooral als je er vanuit gaat dat je de auto pakken kan.

Alex zei

Fijn om te lezen dat jou probleem eindelijk verholpen is. Ikzelf heb te maken gehad met het zelfde probleem, maar ik hoefde maar vijfhonderd euro te betalen voor deze reparatie aan mijn auto!