Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 22 december 2010

werken en extra verdienen...

Gisteren op mijn werk heb ik tijens mijn werk nog even ingelogd op de aandelen, heb ahold verkocht met winst, iets boven een tientje meen ik ga t morgen overmaken. De andere drie uit mijn pakket blijven staan in het oude jaar denk ik daar zit nog een aardig stuk te gaan voor mijn aankoopwaarde is bereikt, schade ong 1000 euro. Maar dat ik een schijntje ten opzicht van eht geld dat ik het afgelopen jaar heb gemaakt, ik zal nog wel eens gaan narekenen, want als ik het overzicht van de bank aanhoud dan wordt er geen rekening gehouden met aan- en verkoopkosten en juist wanneer je ook kleine winsten pakt dan krijg je een wel heel vertekend beeld.
Ik ben momenteel even niet zo druk in blogland, heb een spelletje ontdenkt waarbij ik moet oppassen dat ik niet de hele dag achter de computer zit, de kabouters willen eht erk hier niet doen. Ik zou vrijdag nog moeten werken, maar ben nu lekker ook die dag de hele dag vrij.
Ik probeer dus nu alsnog als een gek mijn huis aan kant te maken.Wel zo lekker voor eht nieuwe jaar, wil iedereen dan ook alvast fijne dagen toewensen en een gelukig nieuwjaar. Al kan ik me echt neit voorstellen dat ik voor nieuwjaar niet nog een keer langskom

1 opmerking:

nieuwelevensstijl zei

Hele fijne kerstdagen toegewenst.
Groetjes,
Nieuwelevensstijl