Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 2 december 2010

Autopech

Vanmorgen werd ik om 5.00 uur door mijn man uit bed gehaald.
Schat ik krijg de auto niet aan de praat. Onze auto is net terug van drie keer garage, omdat hij koelwatervloeistof lekt. Garage had al aangegeven dat de auto ook een vreemd geluid maakte, maar gaf aan dat hij nu geent ijd had. Alle begrip.
Probleem is echter dat we vannacht op vakantie naar Turkije gaan, nog een geluk dus dat het net gebeurde.
Ik ben ondertussen helemaal hieperdepiep. Garage gelijk om 8.00 uur gebeld en aangegeven dat we vandaag onze auto gemaakt moeten hebben ivm garage.
De andere auto staat er al vanwege een benodigde apk beurt, maar deze staat voor morgen op papier, of wanneer het ze uitkomt, ze weten dat we een week weg zijn.
Heb nu een leenauto van mijn broertje, maar ook deze moet vandaag langs een andere garage, want hij kan zomaar ineens gas bijgeven als je stil staat voor het stoplicht. (Zou het aan onze oprit liggen?)
We hebben in ieder geval een noodoplossing voor vannacht dat mochten we geen auto hebben dat mijn mans broer ons wegbrengt. Hier zeg ik natuurlijk niets van tegen de garage. Hoop dat ze zich vandaag daar nog voor ons in het zweet gaan werken.
Vanmiddag krijg ik de juf van mijn dochter nog op bezoek, en ik moet het halve huis nog door. Hoop dat mijn dochter niet achter me aan de rommel maakt die ik net aan kant heb.
Ook moet ik nog wat laatste spullen halen voor mijn vakantie, ik ga er maaar vast vanuit dat ik dus straks weer gestressed in het vliegtuig zit, denk dan altijd heb mijn creditcard bij me voor noodgevallen en mijn bankpas. Alles waar er niet mee is gekomen kan ik in Turkije wel kopen. Ik heb de verwarmingen al overal iets losgezet ivm de koude hier, alle ramen op de extra sloten.
Heb ondertussen dochterlief bij mijn ouders gebracht, daar gaat ze vanmiddag slapen, ze is niet al te fit en jammert de hele dag een beetje. Ik hoop niet dat ze straks in Turkije ziek is. Mw had al twee dagen rare ontlasting. Ben voor de zekerheid al wel bij de apotheek naar binnen gelopen om extra paracetamol mee te nemen.
Heb net man aan de telefoon, we gaan extra vroeg weg vanavond, beter te vroeg op schiplhol en daar lummelen, dan dat we ons moeten haasten of niet op tijd kunnen komen.
Ga nu even aand e woonkamer, dan is die in ieder geval aan kant, de rest kan na de juf wel

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Wat een gedoe! Dat soort dingen gebeurt ook altijd op de slechtst mogelijke momenten!