Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 2 november 2010

weinig gedaan

Vandaag heb ik zo goed als niets gedaan, ons bed afgehaald en samen met husbie veel op de bank gezeten.
Wel heb ik een mooi skipak bij de lidl gescoord voor mijn dochters verjaardag.
Ik vind het erg lastig om haar te overstelpen met speelgoe dne haar verjaardag twee dagen erna.
Heb al wat cadeaus van vorig jaar opnieuw ingepakt. Ga maar wat geld storten op haar spaarrekening.
Wat me gelijk brengt op de hsrekening, hij staat vandaag op 22euro. Het geld dat ik nl bespaar door de eerdere aflossingen is overgekomen.
Ik heb vandaag het geld dat de belasting teveel naar me had overgemaakt ook weer terug gestort, dat wil zeggen de opdracht staat er in voor morgen, heb het nl vandaag van de spaar naar de betaalrekening overgemaakt en wil niet het risico lopen dat men toch debetrente rekent over 1 dag. Er stond in de brief dat ik binnen 14 dagen moest overmaken, maar ik ga straks met vakantie en ben dan bang dat ik het vergeet.
Ik moet morgen nodig eens aan de slag met marktplaats om alle foto's erop te zetten van wat ik heb gekocht tijdens de laatste rommelmarkt.
Het spijkerbroekje van vingino dat mijn dochter nog past gaat er ook op.
Ze heeft kleren zat en eerlijk gezegd zo geweldig vind ik hem niet. Dus als ik hem goed kan verkopen dan doe ik dat lekker. Heb vandaag mijn dochter een rokje laten passen, welke haar echt tot op de enkels valt. Vind het model dus niet mooi, die gaat er ook nog op.
Heb vandaag op zolder nog even naar wat knutselspullen voor mijn dochter gezocht en kwam een hele doos met goede spijkerbroeken van mijn man tegen. Daardoor zonk me even de moed in de schoenen, ik dacht dat ik bijna klaar was, maar vond er dus nogal wat dozen die echt per stuk uitgezocht en op de juiste plek weer terecht komen.
En mijn huis is al zo vol, had net met mijn man de afspraak een klein nachtkastje in de picture die de deur uit moet. Ik wil ruimte, rust en regelmaat. Dat gaat me nu echt zo niet lukken. Denk dat ik ook afstand moet gaan nemen van dingen die ik wel gebruik, maar toch een sta-in-de-weg zijn.
Ik moet morgen op zoek naar een formulier voor de claimemissie van de shellaandelen. Heb deze in 1994 ergens gehad en blijk waarschijnlijk nog recht te hebben op geld. Stukken moeten deze week nog terug gestuurd worden, maar kan de brief met de aantallen nergens weer vinden. Balen dus.
Morgen wil ik een kamer schoonmaken, welke weet ik nog niet en ik wil al eens een begin maken met het pakken van de spullen voor vrijdag. Wanneer we ons weekendje weg gaan.
Vandaag de volgende aandelen verkocht, nieuwe steen en usg, allbei met een klein beetje verlies, samen komt het op een 70 euro, ik heb asmi terug gekocht en hoop dat ik het verlies morgen op deze aandelen weer goed kan maken, dan heb ik toch zonder kosten de aandelen uit mijn portefeuille getrokken.
Wil einde van het jaar nogmaals kijken naar welk bedrag er nog naar de hypotheek kan.
Verder wens ik nu iedereen een fijne avond toe en wellicht tot morgen.

Geen opmerkingen: