Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 9 november 2010

Weer enigszins bijgelezen

Zo we zijn weer enigszins bijgelezen.
In huis heb ik nog niet veel gedaan. Ben vanmorgen vroeg naar de winkel geweest, dochterlief had geen druppel melk meer om te drinken.
Ik heb veel gehaald met 30% korting, o.a koeken en penne arabatica, de laatste is een kant en klaar maaltijd voor mijn man, kan ie mooi meenemen op de vrachtwagen voor in de magnetron.
De koeken zijn over twee weken op datum, ik denk dat ze dan bijna op zijn.
Hou me niet altijd aan data, met gezond verstand en een goed paar ogen en een goede neus kom je een heel eind immers. THT wil aangeven dat de fabrikant tot die datum de versheid van t produkt garandeerd, maar dat betekent dus niet dat het daarna niet meer te eten is.
Wist je dat soms verpakkingen terug gaan naar de fabriek en na de nodige testen er weer een nieuw tht op komt.
Heb het zelf eens gezien bij pakken koffie. Versheid wordt zo weer verlengd met een half jaar.
Voor vanmiddag heb ik mijn dochter de ballenbak bij tuinland beloofd, we hebben hier tijdens de vakantie weinig tijd voor vrijgemaakt en omdat ik donderdag en vrijdag weer moet werken doen we dit vanmiddag. Morgenmiddag is er veel oudere schooljeugd en dan is het er veel te druk. Ga zo even de aardappelen en de bloemkool klaarmaken zodat ik daar geen omkijken meer naar heb als we thuiskomen.
Ik wil eigenlijk de kand op de knip houden, maar heb met deze sombere dagen ook de behoefte aan een gezellig plantje op de tafel en een mooie bos bloemen, ben dus bang dat het lastig gaat worden.
Momenteel gaan de aandelen bam lekker, kan 12,50 euro cashen vandaag, maar heb besloten ze nog even te laten staan. Heb mijn aandelen usg ook veel te goedkoop van de hand gedaan achteraf en ik denk dat er nog meer winst te behalen valt.
Voor iedereen die nog wat korting kan gebruiken met de feestdagen voor de boeg. Als je bij toysxl de couponcode abnamro15 gebruikt heb je een korting van 15% op bijna alles. Scheelt toch weer lekker met de sinterklaasdagen voor de boeg.
Noou ga de piepers jassen, spreek jullie wellicht later nog wel.

Geen opmerkingen: