Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 26 november 2010

Sinterklaas

Gisteren met dochterlief naar t wek geweest om Sinterklaas te vieren. Het was een mooi feest. Bij binnenkomst werden de kinderen verwelkomt met een pakje drinken en een speculaaspop. Vervolgens stonden de zwarte pieten te wachten met pepernoten. Gezellige liedjes klonken er door de zaal. Mijn dochter die gek is op dansen vloog gelijk een piet aan om met hem te dansen. Haha, wat kun je dan genieten als moeder. Het doet me zoveel dat snoetje te zien stralen dat ik ter plekke altijd moet oppassen dat ik niet spontaan begin te huilen.
Ik had mijn dochter een rokje aangedaan, dat is echt helemaal favoriet als ze danst. Ze is verwend met een laptop en een zak snoep. De ouders betalen zelf het kado en het werk verzorgt dat het feest op zich. Vond het echt de moeite waard. Heb al lang niet meer zo'n verzorgd feest gezien.
Ik had mijn dochter beloofd na de tijd met haar ergens lekker te gaan eten, maar mw had de buik vol en hoefde echt niet meer. Nadat ze haar fles melk heeft opgedronken is ze dan ook lekker gaan slapen. Ze mag van mij nog 's morgens en 's avonds een fles melk. Ze vindt dit zo lekker, en aangezien ze verder niet duimt en geen speen gebruikt vind ik het prima. Ze komt dan even helemaal tot rust.

Geen opmerkingen: