Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 13 november 2010

Sinterklaas

Vanmorgen met onze dochter naar Sinterklaas geweest.
Het was in één woord geweldig. Ik had nog nooit zo'n mooie grote boot gezien en dan ook nog goed gevuld met Pieten. Dochter stond mooi vooraan en werd rijkelijk bedeeld met pepernoten. Ik had haar de prinsessenjurk aangedaan. Dat is een soort van blauwe trouwjurk, heb deze ong drie maanden geleden op de zwarte markt gekocht samen met een mooie creme jurk en ik moet zeggen die jurken zijn hun geld nu al dubbel en dwars waard geweest.
Elke morgen als k3 op ned 3 is, dan doet dochterlief een jurk aan en staat ze mee te dansen. Ik smelt dan gewoon.

Vanmiddag hebben we de hele kamer anders ingericht.
We keken tv met daarachter een donkergrijze bij t zwarte af muur. Dit zorgde ervoor dat ik moest oppassen dat ik niet depressief werd. Ik ben hier sowieso al erg gevoelig voor. Nu kijken we dus tegen een witte muur aan veel beter zo. Heb alleen nog heel veel mooie spullen die nu ineens geen plekje meer hebben. De mooie plantenbak van van de week bv. En een gezellige kaarsenstandaar met een schaal met mooie dennenappels.
Doet me weer beseffen dat ik niet teveel mee moet slepen naar ons huis.

Van de week heb ik weer veel gratis spullen door de deur gekregen, gratis koffie van de, van die bonen aromettes genaamd, we hebben de koffie net op en ik kan zeggen dat ze lekker zijn. We drinken hier normaal altijd kg, omdat ik de te sterk vind, heb daarom nu wat extra water gebruikt.
Verder heb ik een gratis zakje thee gekregen en nog een doos vol met lekkere mixdrankjes. O ja en een leuk boekje voor mijn dochter van Kerk in aktie.
We zijn door mijn ouders verwend met een bos fresia's omdat we 5 jaar getrouwd waren en van mijn schoonouders hebben we geld gekregen om zelf een bos te kopen als het ons uitkomt.
Verder heb ik van de week een statiegeldfles uit de afvalbak bij de lidl gehaald en bij de aldi weer ingeleverd en ik heb vanmorgen nog een fles gevonden toen we terugliepen van Sinterklaas. Das dan mooi weer 50 cent doordat je de ogen open houdt. Moet ik vaker doen dus.
Morgen misschien nog even een rondje langs een plas lopen. In het weekend zit daar vaak jongelui die de flesjes en flessen laten liggen.
Op maandag gaat de gemeente standaard kijken, maar ik wil ze nu voor zijn. HAha.
Morgen ga ik nog een kast uitpakken, drie meter verder zetten en weer inpakken.
En ik neem mijn man en dochter mee uit eten, vanwege ons vijf jarig huwelijk.
Fijne avond en fijne zondag, en misschien nog tot morgen.

2 opmerkingen:

NZ zei

Van haarte gefeliciteerd met jouw 5 jarig huwelijk!

Ik heb ook die dingen allemaal aangevraagd die jij noemt! Ik ben gek op gratis! Dat boekje ga ik volgende week in de schoen doen met wat chocola!
Groetjes,

nieuwe levensstijl zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarig huwelijk!
Een hele fijne en gezellige dag met z'n 3-en.
groetjes, nieuwelevensstijl