Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 3 november 2010

Ik geef t op

Mijn huis wordt nooit spic en span, netjes, onderhoudsarm.
Vanmorgen met frisse tegenzin begonnen en nu heb ik net zoveel gedaan als wat een ander in een half uur werken voor elkaar krijgt.
Ik heb 1 nachtkastje leeggehaald en opgerimd. Verder heb ik twee banken gebeld. Eén spaarpolis blijkt volgend jaar al vrij te komen, terwijl we van mening waren dat we nog twee jaar moesten, ze sturen een waarde toe zodat ik kan kijken of ik hem nog dit jaar afkoop.
Dan heb ik nog gebeld naar een andere bank ivm een shell claim en waarbij ik mogelijk nog recht had op geld. De jongen uitgelegd dat ik ondertussen 1 formulier had, maar dat ik wist dat ze me nog een andere hadden toegestuurd met in mijn herinnering een dubbele waarde.
Jongen wist meteen waar het over ging en vroeg me of ik het formulier voor me had. Dit was zo, stelde me drie vragen en kon me gelijk vertellen dat claimen geen zin had, weer een illusie armer dus.
Had ik net mijn hele aanrecht goed en strak, wat hier echt een uitzondering is, ondanks dat ik nog even met Fly lady ben bezig geweest waarbij stap 11 is maak en houdt je gootsteen schoon, ik deed maak en houd je aanrecht schoon. Vandaag bedacht ik me nadat ik hem dus glad had dat het reuzeleuk voor mijn dochtertje van drie moest zijn om muffins te maken.
Het was ook leuk, ware het niet dat nu alles weer één grote zooi is.
Stort me nu eerst op een bakkie thee en vervolgens begin ik weer van voren aaf aan. Heb nog een lichte was liggen die ik wel even weg wil draaien en dan kan die vanavond even drogen, zonder dat de droger aan moet.
Verder heb i knog wat strijkgoed liggen dat aan kant moet.
Dochter haar kamer is netjes, onze slaapkamer .....een bom..ken je dat?
Veel kleren kunnen ondertussen opnieuw in de amchine, omdat ik ze niet direct in de kast heb gelegd, maar eerst eens op een stoel dan op een tafel, dan heeft dochter eens gekeken of ze ze al paste. DE helft ligt nu op de vloer. En alleen de zooi opruimen houdt me al tegen laat staan dat ik er erna ook nog een stofzuiger door moet trekken.
Nou ja ik heb morgen nog. Kunnen we vrijdag de koffer nog inpakken.
Hebben jullie een huishoudschema of zijn er meer die net zo hakketakken als ik doe?
Het enige dat met regelmaat gebeurd is de wc, voor de rest denk ik altijd snel kan morgen ook wel. Of dat is een mooi klusje voor in de reclames van vanavond. Om dan te denken nee he nu moet ik ook nog in de benen.
Ik had eigenlijk nog de tuin een keer doorgewild, om opkomend onkruid de kop in te drukken, maar dat a ik niet meer doen voordat we weg gaan, verder moet ik onze auto nog uitmesten. Van de week heeft mijn man alles in een krat achterin de auto gegooid en mij de boodschap gegeven dat ik het even moet uitzoeken voor vrijdag, bluch.
Gisteren hadden we ook beiden een bankhangdag.
Mijn aandelen gaan vandaag ook niet van de plek af. Had op een gegeven moment de mogelijkheid om 6 euro te pakken, maar hoop dat er morgen meer te cashen valt, vind dat het nu eigenlijk minimaal 20 euro moet zijn. Dan maak ik tenminste weer een sprongetje op de hs rekening.
Ga straks nogmaals weer de laatste bank bellen om te horen wanneer ze het spaargeld op de rekening willen hebben om te kunnen incasseren voor de extra storting. ik heb echt het gevoel dat ik nu grote sprongen kan en wil maken. Die spaarpolis van vanmorgen die was eerlijk gezegd ook al even uit mijn vizier. Des te beter dat ie er nu weer in kwam. Haha.
Nou de thee is ondertussen koud, maar dei drink ik nog even op en dan ga ik even een half uurtje mijn ogn dicht doen.
Dochter kijkt ondertussen de smurfen. Een half uurtje snurken zal me goed doen. Misschien dat ik dan vanavond wel de spirit te pakken heb.
Geldover

Geen opmerkingen: