Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 9 november 2010

Het geld rolde weer...

alleen nu de verkeerde kant op, haha.
Ben vanmidadg met schoonmoeder en dochter naar t tuincentrum geweest,
Heb al veel leuke ideeen opgedaan voor de kerstdagen, moet naarstig op zoek naar mooie takken die ik in een leuk kleurtje dat ik nog wel ergens heb liggen kan spuiten. Het waren allemaal takken voor wel 6 euro per bos, die heb ik dus mooi laten liggen.:-)
Toch heeft vanmiddag me wel 20 euro gekost, hiervan waren 10 euro voor het restaurant, 3 muffins en 2 cappuchino. Wel duur maar vind de muffins zo lekker daar dat ik die nooit kan weerstaan.
Verder heb ik drie cyclamen gekocht in allerlei tinten rose die in een mooie schaal op tafel komen te staan. Verder moest er nieuw groen in het aquarium. Ik heb nog een mini azalea gekocht en twee minikalanchoe's.En 6 takken neporchideeen voor 5 euro. Deze wil ik verwerken in de kerststukken en later gebruiken in de orchideen die uitgebloeid zijn.
De mooie orchidee die ik in de handen had heb ik weggezet, omdat ik er nog één heb staan. Ik had een fles drinken voor dochterlief meegenomen. Zie dat mijn uitgaven nooit kunnen kloppen dus moet even internetbankieren voor de daadwerkelijke kosten.

Geen opmerkingen: