Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 1 november 2010

Eerste dag van mijn vakantie

Ik had hele plannen voor vandaag. Het hele huis wil ik aan kant voor vrijdag, wanneer we een weekend weg gaan.
Vandaag kon ik de was op vouwen van het wasrek, de nieuwe gaat er vanavond aan. Ik werd namelijk gebeld door mijn moeder die iemand met de auto nodig had. Dit was ik. Ben de hele dag met haar op pad geweest en dus is het niet gelukt.Had eten meegenomen voor tussen de middag.
Vanavond belt husbie dat ie naar huis komt en voor morgen een vrije dag heeft gekregen. Kost hem geen dag, maar levert ook niets op. Waar ik het nog niet helemaal mee eens ben, wellicht dat ik nog even moet ga verzamelen om dit aan de werkgever mee te delen.
Morgen stond ook schoonmaken op t program, maar met de spaarzame vrij dag dat husbie thuis is ben ik bang dat dit er ook bij in gaat schieten.
Vandaag nog geslaagd voor shirts met lange mouwen, vind dit erg handig, want dan kan ik veel van wat ik in de zomer heb gedragen doordragen met zo´n shirt eronder.
Verder heb ik een deal met mijn moeder gemaakt dat zij mij een bedrag voorschiet, waarbij ik het haar vervolgens terugbetaal met rente die ik op de spaargroeirekening krijg. Voordeel voor mij is dat ik dus niet eerst hoef te sparen, maar achteraf aan mijn ouders kan vergoeden. En zij hebben dan meer rente op hun spaargeld. Want een bank die 2,5 procent hoogstens geeft met heel veel voorwaarden dat schiet ook niet op.
Ik heb er dus weer erg veel zin in.
Nu ga ik even lekker knus zitten met dochter en husbie om van de avond te genieten.

Geen opmerkingen: