Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 19 november 2010

Chiropractor

Kom net bij de chiropraktor weg, nog steeds met een dikke grijns op mijn gezicht.
We hebben het afgelopen half jaar geevalueerd en ik moet zeggen dat ik me echt 80% beter voel dan in het begin. Heerlijk het leven lacht me weer toe.
We hebben gekeken naar de vooruitgang en deze waqs echt heel erg groot te noemen, ben er dan ook erg blij mee.
Wel gaf hij aan me aan te raden om eerst nog eens in de zes weken te blijven komen, mijn bekken kan de ondersteuning goed gebruiken en ook is hij van mening mijn stofwisseling weer goed op gang te kunnen krijgen zodat ik vanzelf ga afvallen.
Ik gaf nog aan dat ik ook wel erg veel at, maar hij gaf me terug dat dat bij mij echt niet de oorzaak is van eht dik zijn. Ik moet wel proberen de pasta's te evrmijden, omdat ik niet goed tegen koolhydraten kan. Aardappelen en brood mag wel gewoon, aangezien ik na pasta ook vaak zo weer trek heb en me vaak moe voel na inname kan ik me er goed in vinden.
Ik hoop dan ook echt dat het me gaat lukken om ook letterlijk wat lichter door het leven te gaan.
De aandelen Ahold van gisteren zijn momenteel dalende, er zijn veel analisten die hun advies hebben verlaagd van buy naar hold en dat geeft dan altijd weer strubbelingen. Maar mijn tijd komt nog wel, haha.
Vanmorgen is daadwerkelijk de 15000 euro voor de spaarpolis van de rekening afgeschreven, had verwacht dat dit per 01-12 zou gebeuren dus stond 14.??? rood op de betaalrekening, eerst de vorige opdracht gecancelled en hem nu alsnog overgemaakt. Komt het allemaal weer goed.
De belastingdienst wil een bewijs hebben dat ik het geld heb overgemaakt naar hun rekening, heb ze net gebeld en ja nu kunnen ze toch ineens het geld zomaar zien staan op de rekening en mag ik de brief als niet verzonden beschouwen.
Mijn man kwam gisteren met het slechte nieuws dat ie vandaag al weer vrij is, ze hebben 1 werknemer teveel en nu lssen ze dat op door iedereen 2 a 3 dagen per maand naar huis te sturen, heb een brief opgesteld voor zijn baas wat de financiele gevolgen voor ons zijn en dat we dus niet akkoord gaan met zoveel dagen loonderving, mijn man werkt gemiddeld zo'n veertien uur op een dag dus het hakt er behoorlijk in.
Heb nog niets van hem vernomen, maar ben wel nieuwsgierig naar de uitslag.
Moet me zo klaar maken voor mijn werk, mag om half 1 aantreden en hoop om half 10 vanavond weer lekker op de bank te kunnen kruipen.
Allemaal een fijne dag toegewenst.

Geen opmerkingen: