Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 20 oktober 2010

We doen t kalm aan

gisteren een heerlijke dag gewerkt. heb nu het idee dat ik weer aan t opkrabbelen ben uit mijn dal. Ga straks lekker de ramen buiten soppen en de wc en badkamer doen en daar houd ik het bij voor vandaag. Morgenavond moet ik weer werken en dan heb ik lekker mijn week al weer vol. Heb nu echt weer zin. Aankomend weekend zou ik met vriendinnen in een hotel slapen om zondags naar een grote rommelmarkt te gaan, maar bij nader inzien gaan we 's morgens gewoon vanaf huis naar de rommelmarkt. Komt me eigenlijk wel heel erg goed uit, want dit bespaart me toch wel heel erg veel in de kosten. Denk dat ik voornamelijk op zoek ga naar leuke kinderkleding voor dochter. Het liefst merk, zodat ik het later via marktplaats weer kan verkopen. Hou sowieso erg van rommelmarkten, moet oppassen dat ik niet teveel mijn huis in sjouw zondagavond.
Verder eigenlijk weinig nieuws te melden. De bealstingdienst vond het nodig om mijn voorlopige teruggave nog een keer naar mij over te maken, dit terwijl ik heb heb gebeld dat mijn geld goed is aangekomen. Kan hier zo ontzettend van balen. Ga nu eerst 1 of twee weken rente trekken en dan het geld weer naar hen overmaken. Onder het mom van jammer dan ik heb het niet gezien. Als je het te lang vasthoud dan moet je aan hen 5.5% rente betalen las ik ergens. Dus zij maken de fout en jij draait er voor op, ondanks dat je hen netjes bericht hebt gedaan dat je al geld hebt ontvangen. Stelletje (*&^^**)
Ik merk dat ik steeds meer aan het denken ben over op welke manieren kan ik nog meer geld op mijn rekening laten vloeien? Hebben jullie nog ideeen? We moeten nog 7 dagen nu op onze tellen passen, omdat ik teveel naar de spaarrekening heb overgemaakt. Dit is niet erg, het maakt je juist weer creatief. Verder probeer ik spullen die niet mooi meer zijn en waar eigenlijk te weinig naar wordt omgekeken uit mijn huis te verwijderen. Ik hoef ze dan niet meer te onderhouden en niet meer schoon te maken. Denk dat dit ook gaat schelen bij mijn consuminderplan. 't Rijmt dan niet helemaal met de spullen die ik geheid weer ga meeslepen van de rommelmarkt, maar ach je moet ook lol houden.
Ik ga maar eens wat doen.......

3 opmerkingen:

NZ zei

Hallo Geldover,
Doe je wel aan enquete's e.d. op Internet? Het duurt wel een paar weken maar door mails te lezen / enquetes in te vullen kun je wel elke keer weer 10 of 12 euro verdienen. Ik den altijd: elke cent telt...
Ben blij dat je weer meer zin hebt.
Groetjes,

Anoniem zei

Hallo,

Ik las dat je een bon voor gratis luiers van het kruidvat hebt gedownload, ik kan de link wel vinden op internet maar dan opent er een wit scherm. Heb jij soms nog een gede link?

nieuwelevensstijl zei

Ik heb hier net mijn eigen kledingkast uitgemest en de kleding die ik niet meer wil op marktplaats gezet. Een tijdje geleden heb ik dit gedaan met mijn oude studieboeken. Misschien ook een idee?
groetjes,
Nieuwelevensstijl