Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 25 oktober 2010

DE rommelmarkt

DE rommelmarkt was in één woord GEWELDIG, we hebben nu dan al ook afgesproken dat we volgend jaar weer gaan.
Ik heb voornamelijk (merk) kleding gekocht voor mijn dochter, alles 0,50, 1 of 2 euro. Ik was het vanavond uit het werk allemaal lekker uit en vanavond kan het dan schoon de kast in. HEb nog een nieuw skipak gekocht voor een euro, het kaartje zat er nog aan. Deze gaat vanavond op marktplaats. Samen met een jasje van Barbera Farber, ik vind de kleur erg behoudend, donkerblauw namelijk, maar vriendin was zo heilig overtuigd van te behalen winst dat ik hem nog maar snel heb meegenomen.
We zijn na afloop heerlijk met zijn vieren uit eten geweest en ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik zo genoten en gelachen heb de hele dag. HEb me dan ook gelijk voorgenomen om dit vaker te gaan doen. Lekker een dagje weg en nergens rekening mee te hoeven houden. Het klinkt heel erg, maar vond in een jasje een portemonnee met geld erin. Denk dat ik vanavond mijn eerste inlossing ga doen vanaf de hs rekening. Het kan maar betaald zijn. Haha.
Ik ga nu nog even een uurtje met de bezem door het huis, want daar had manlief kennelijk gisteren geen oren naar. Fijne dag allemaal

Geen opmerkingen: